reklama

Do biegu gotowi start

Do biegu gotowi start

Pierwsza historia- dzisiejszy bieg, plan 32 km. Startuję z siostrą, dobrze się rozmawia, bieg szybszy niż moje wolne truchtanie. Po 15 km ogromny kryzys, nogi się plączą, przychodzi ból, energia spada do zera. 20 km to jakaś gehenna, nogi odmawiają posłuszeństwa, w głowie toczy się walka, przez umysł przechodzi myśl o rezygnacji. 25-30 km chcę się zatrzymać, nie chcę już biec, ściana, totalna ściana, nie widzę sensu w tym co robię, zwalniam. 30 km biorę się w garść, nadal nie jest dobrze, 32 km zatrzymuję się, czas biegu totalna porażka.Druga historia-stoję na starcie 10 km zawodów, obok mnie 2 biegaczki amatorki (ja również, nie jestem profesjonalistką). Odliczamy 3,2,1 start, dziewczyny ruszają jak z procy, wyprzedzają mnie. Obserwuję z daleka ich charakterystyczne sylwetki. Mija 5 km, przebiegam obok nich bez trudu. Zwolniły, znów próbują wyrwać do przodu, wyprzedzają mnie, ale tylko na chwilę. Stają na poboczu, opierają ręce o kolana, jedna siada.

Co łączy te dwie historie? Jak myślicie? Jeden kluczowy błąd, a mianowicie start, który w jednym i drugim przypadku był błędny. Szybki bieg na początku doprowadza do zużycia pokładów energii, co odczuwamy dopiero na kolejnych kilometrach. Długodystansowcy i nowicjusze w zawodach powinni pamiętać o kilku punktach, których przestrzeganie gwarantuje udany bieg. Oto one;goji cream

-nie zaczynaj za szybko, to nie polepszy, ale tylko pogorszy twój wynik. Wystartuj w swoim własnym tempie.men solution plus cena

-nie daj się porwać tłumowi, nie porównuj się z szybkimi zawodnikami. Nic o nich nie wiesz, ile biegają, czy mają trenera oraz na jaki biegną czas.men solution plus cena

-nie rób zrywów czyli; pędzisz, zwalniasz, idziesz, pędzisz. To bardzo istotne, aby trzymać stałe tempo.manuskin

-jeśli czujesz, że spada ci energia, nigdy nie zatrzymuj się, a już na pewno nie siadaj. Zamiast tego przejdź do intensywnego marszu.ling fluent

-chcesz poprawić czas, jeśli to 10 km bieg, biegnij swoim tempem, a na 8 km przyśpiesznicofrin neželeni učinki

Dodam jeszcze,że nie jestem trenerem, informacje, które wam podaję czerpię z mojego biegania. Gdyby ktoś na moje pierwsze zawody podsunął mi takiego posta, na pewno uniknęłabym kontuzji i zniechęcenia.erektionshilfen

reklama
reklama
reklama